Fettreduksjon – Cellulitt behandling – Hudstramning

Vi er stolte over å være den første klinikken i Skandinavia som kan
starte å behandle med maskinen som vant Aesthetic Industry Awards 2018!

ONDA- revolusjonerende behandlingsmetode i verden – microbølge teknologi

Helt ny maskin fra Deka laser – microbølger for fettreduksjon, hudstramning og cellulitt. Dette er kalde bølger som går ned i huden og varmer opp nedfra og opp i huden. Behandlingen passer til alle type hudfarger. Det er ikke smertefullt. Huden kjennes kald ut på oversiden, mens mikrobølgene trekkes ned i subcutis og varmer opp fra undersiden og opp i overhuden.

Onda mikrobølger kan brukes til:

• Fettreduksjon
  • Skintightning (hudstramning)
  • Cellulitt

kundeklubb-kropp

Microbølge teknologien er helt ny i verden og anses som en revolusjon innen kosmetiske kroppsbehandlinger uten kirurgi. Mikrobølgene går løs på fettcellene, den varmer opp membranen, slik at den blir myk og slipper ut fettcellene.
80% av mikrobølgene går ned i subcutis (fettlaget) de resterende 20% går ned i epidermis og dermis, resultatet er en oppbygging av kollagenet som igjen bidrar til en strammere og fastere hud.

Hvor mange behandlinger trenger jeg og hva er et område?

Et område er 15x 15 cm, man trenger ofte 4-6 behandlinger. Mellom hver behandling må det gå mellom 15-20 dager. Fettcellene renses ut av kroppen via lymfesystemet og nyrene. Vi anbefaler derfor at man drikker 2-3 l vann for å hjelpe kroppen og kvitte seg med døde fettceller. Likeså kan man hjelpe kroppens prosess ved å massere 2 min morgen og kveld på området som har blitt behandlet.

Nedetid etter behandlingen?

Det er ingen nedetid etter en behandling og kan gjøre hva som helst etter behandling. Man kan kjenne noe varme, rødme og nummenhet i området rett etter behandlingen men er ikke smertefullt. Dette forsvinner etter noen timer. Behandlingstiden pr. område varier fra 9-15 minutter avhengig av styrke og hvor man behandler.
Etter behandling kan man kan gå rett tilbake på jobb- eller gå ut å trene uten at man utsetter seg selv for noen fare.

Kontraindikasjoner:

Hjertekar sykdommer, diabetes, nyre og lever sykdommer, gravide og ammende, hvis du har fjernet/redusert lymfeknuter, implantat på området som behandles, fjerne høreapparat.